TY - BOOK AU - Moudrý,Marek TI - Marketing: základy marketingu T2 - Učebnice studenta SN - 978-80-7402-001-8 PY - 2008/// CY - Kralice na Hané PB - Computer Media KW - marketing KW - výrobky KW - ochranné známky KW - ceny KW - distribuce KW - velkoobchod KW - maloobchod KW - propagace KW - reklamy KW - média KW - prodej N1 - Obsahuje bibliografii N2 - Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu ER -