Psychologie pro učitelky mateřské školy / Václav Mertin, Ilona Gillernová (eds. )
Material type: TextPraha : Portál s.r.o., 2015Edition: Třetí vydáníDescription: 247 stran ; 23 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 978-80-262-0977-5 :Subject(s): děti výchova předškolní věk předškoláci psychologie pedagogická vývojová vzdělávání učitelé školy mateřské metody metodika příručkyGenre/Form: populárně-naučné publikaceScope and content: Mateřská škola a obecně výchova v předškolním věku mohou významně přispět k rozvoji dítěte. Učitelky i rodiče by měli mít k dispozici poznatky na úrovni soudobého poznání psychologie a souvisejících vědních oborů. Předkládaná publikace našich předních odborníků jednak shrnuje nové pohledy na tradiční otázky psychologie a pedagogiky předškolního věku (například výuka čtení, integrace postižených), jednak zařazuje nová aktuální témata (dítě imigrantů v mateřské škole, stimulování citového vývoje, rozvoj sociálních kompetencíItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Regionální fond Havířov |
Odd. pro dospělé
|
naučná pro dospělé | RF 159.9 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316602028120 |
Obsahuje bibliografické odkazy
Mateřská škola a obecně výchova v předškolním věku mohou významně přispět k rozvoji dítěte. Učitelky i rodiče by měli mít k dispozici poznatky na úrovni soudobého poznání psychologie a souvisejících vědních oborů. Předkládaná publikace našich předních odborníků jednak shrnuje nové pohledy na tradiční otázky psychologie a pedagogiky předškolního věku (například výuka čtení, integrace postižených), jednak zařazuje nová aktuální témata (dítě imigrantů v mateřské škole, stimulování citového vývoje, rozvoj sociálních kompetencí
There are no comments on this title.