Prvopočáteční čtení a psaní / Martina Fasnerová

By: Fasnerová, Martina [Autor]Material type: TextTextSeries: Pedagogika (Grada)Praha : Grada Publishing, a.s. 2018Edition: Vydání 1Description: 282 stran : ilustrace ; 21 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 978-80-271-0289-1Subject(s): pedagogika předškolní výchova čtení psaní metody vyučovací pedagogický výzkum písmoGenre/Form: monografieScope and content: Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Regionální fond Havířov Regionální fond Havířov Odd. pro dospělé
knihovna-dospele@k3bohumin.cz
K3 Bohumín - středisko knihovna – ODD. PRO DOSPĚLÉ
Pondělí 8 - 12 13-18:30
Úterý 8 - 12 13-18:30
Středa 8 - 12  
Čtvrtek 8 - 12 13-18:30
Pátek 8 - 12 13-18:30
Sobota 8 - 11  
naučná pro dospělé RF 37 (Browse shelf(Opens below)) Available 316602027545
Regionální fond Havířov Regionální fond Havířov Starý Bohumín
knihovna-starybohumin@k3bohumin.cz
K3 Bohumín - středisko knihovna – pob. STARÝ BOHUMÍN
Pondělí    
Úterý  13-17:00  
Středa    
Čtvrtek    
Pátek  13-17:00  
1-Naučná literatura
naučná pro dospělé SB RF 37 (Browse shelf(Opens below)) Available 316602027719

Bibliografie na s. 260-278 -- Obsahuje rejstřík

Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha