Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie / Jan Dohnal

By: Dohnal, Jan, 1943- [aut]Material type: TextTextSeries: Management v informační společnostiPublication details: Praha : Grada, 2002 Edition: 1. vydDescription: 161 s. : il. ; 23 cmISBN: 80-247-0401-3Subject(s): Customer relationsScope and content: Odborná příručka je zaměřená na metodiku zlepšování vztahů se zákazníky, na kterých je závislý i konečný úspěch firmy či podnikuScope and content: Řízení vztahů se zákazníky (tento termín je dnes nahrazovaný i v tomto textu zkratkou CRM z anglického Customer Relationship Management) je stále více ovlivňováno novými informačními technologiemi (např. využívání Internetu). Stále však zůstává interdisciplinární záležitostí, která týká všech pracovníků firmy a především manažerského týmu. G9f Benyovsv
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
MVS z jiné knihovny MVS z jiné knihovny Odd. pro dospělé
knihovna-dospele@k3bohumin.cz
K3 Bohumín - středisko knihovna – ODD. PRO DOSPĚLÉ
Pondělí 8 - 12 13-18:30
Úterý 8 - 12 13-18:30
Středa 8 - 12  
Čtvrtek 8 - 12 13-18:30
Pátek 8 - 12 13-18:30
Sobota 8 - 11  
Vrácená MVS

Terminologický slovník

Obsahuje bibliografii a rejstřík

Odborná příručka je zaměřená na metodiku zlepšování vztahů se zákazníky, na kterých je závislý i konečný úspěch firmy či podniku

Řízení vztahů se zákazníky (tento termín je dnes nahrazovaný i v tomto textu zkratkou CRM z anglického Customer Relationship Management) je stále více ovlivňováno novými informačními technologiemi (např. využívání Internetu). Stále však zůstává interdisciplinární záležitostí, která týká všech pracovníků firmy a především manažerského týmu. G9f Benyovsv

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha