Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie / Jan Dohnal
Material type: TextSeries: Management v informační společnostiPublication details: Praha : Grada, 2002 Edition: 1. vydDescription: 161 s. : il. ; 23 cmISBN: 80-247-0401-3Subject(s): Customer relationsScope and content: Odborná příručka je zaměřená na metodiku zlepšování vztahů se zákazníky, na kterých je závislý i konečný úspěch firmy či podnikuScope and content: Řízení vztahů se zákazníky (tento termín je dnes nahrazovaný i v tomto textu zkratkou CRM z anglického Customer Relationship Management) je stále více ovlivňováno novými informačními technologiemi (např. využívání Internetu). Stále však zůstává interdisciplinární záležitostí, která týká všech pracovníků firmy a především manažerského týmu. G9f BenyovsvItem type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
MVS z jiné knihovny |
Odd. pro dospělé
|
Vrácená MVS |
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii a rejstřík
Odborná příručka je zaměřená na metodiku zlepšování vztahů se zákazníky, na kterých je závislý i konečný úspěch firmy či podniku
Řízení vztahů se zákazníky (tento termín je dnes nahrazovaný i v tomto textu zkratkou CRM z anglického Customer Relationship Management) je stále více ovlivňováno novými informačními technologiemi (např. využívání Internetu). Stále však zůstává interdisciplinární záležitostí, která týká všech pracovníků firmy a především manažerského týmu. G9f Benyovsv
There are no comments on this title.