Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě / Dan Ariely ; [z anglického originálu ... Martin Jaroš]
Material type: TextLanguage: čeština Original language: angličtina Publication details: Praha : Práh, 2009 Edition: Vyd. 1Description: 215 s. : il. ; 21 cmISBN: 978-80-7252-239-2Subject(s): psychologie emoce rozhodování chování ekonomieScope and content: Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů - od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe - a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku.Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Knihy |
Odd. pro dospělé
|
naučná pro dospělé | 159.9 (Browse shelf(Opens below)) | Staženo | 420490170554 |
Browsing Odd. pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
159.9 Češi : | 159.9 Rusové : | 159.9 Žárlivost : | 159.9 Jak drahé je zdarma : | 159.9 Poláci : | 159.9 Maďaři : | 159.9 Španělé : |
Obsahuje bibliografii
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů - od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe - a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku.
There are no comments on this title.