Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík

By: Slavík, Jakub [Autor]Material type: TextTextSeries: ManažerPublication details: Praha : Grada Publishing, 2014 Edition: 1. vydDescription: 183 s. : il. ; 24 cmISBN: 978-80-247-4819-1Subject(s): marketing strategické řízení veřejné služby zákazníciScope and content: Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Regionální fond Havířov Regionální fond Havířov Odd. pro dospělé
knihovna-dospele@k3bohumin.cz
K3 Bohumín - středisko knihovna – ODD. PRO DOSPĚLÉ
Pondělí 8 - 12 13-18:30
Úterý 8 - 12 13-18:30
Středa 8 - 12  
Čtvrtek 8 - 12 13-18:30
Pátek 8 - 12 13-18:30
Sobota 8 - 11  
naučná pro dospělé RF 339.1 (Browse shelf(Opens below)) Available 316602018424

Obsahuje grafy, tabulky

Bibliografie na s. 150 -- Obsahuje rejstřík

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha