Skupinové hry pro život 3 : naslouchání, fantazie, důvěra, soucit, práce s emocemi : pro děti od 6 do 12 let / Klaus W. Vopel ; [z německého originálu ... přeložily Dana Lisá a Alena Veselá]
Material type: TextLanguage: čeština Original language: němčina Publication details: Praha : Portál, 2008 Edition: 1. vydDescription: 139 s. : il. ; 21 cmISBN: 978-80-7367-398-7Subject(s): pedagogika skupinové didaktické hry děti školáci mladší žáci metodika sociologie psychologieScope and content: Třetí část čtyřdílného souboru skupinových her pro mladší děti. První díl byl zaměřen na rozvoj přátelských vztahů a sociálních kontaktů, zvýšení sebevědomí a zdravé prosazení ve skupině vrstevníků, druhá část se zabývala uvolňováním napětí, učením a komunikací. Tato publikace nabízí hry orientované na povzbuzení fantazie, prohloubení vnímání a schopnosti naslouchat, vcítit se do druhého člověka, projevit mu soucit a účast. To se neobejde bez vzájemné důvěry; jejímu posílení se proto věnují některé z her. U každé hry je uveden detailní návod, cíle hry a otázky k reflexi. Kniha poslouží jako inspirace pro vedoucí dětských skupin i pro učitele základních škol.Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Regionální fond Havířov |
Odd. pro dospělé
|
naučná pro dospělé | RF 371.382 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316602006544 | ||||||||||||||||||||||
Regionální fond Havířov |
Skřečoň
|
naučná pro dospělé | RF SR 371.382 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 316602006545 |
Obsahuje obrázky
Třetí část čtyřdílného souboru skupinových her pro mladší děti. První díl byl zaměřen na rozvoj přátelských vztahů a sociálních kontaktů, zvýšení sebevědomí a zdravé prosazení ve skupině vrstevníků, druhá část se zabývala uvolňováním napětí, učením a komunikací. Tato publikace nabízí hry orientované na povzbuzení fantazie, prohloubení vnímání a schopnosti naslouchat, vcítit se do druhého člověka, projevit mu soucit a účast. To se neobejde bez vzájemné důvěry; jejímu posílení se proto věnují některé z her. U každé hry je uveden detailní návod, cíle hry a otázky k reflexi. Kniha poslouží jako inspirace pro vedoucí dětských skupin i pro učitele základních škol.
There are no comments on this title.