Pedagogika pro učitele / Alena Vališová, Hana Kasíková a kolektiv : školský systém v čeckých zemích, vzdělávací politika a řízení školství, podoby vyučování a třídní management : hodnocení ve vyučování, pedagogická diagnostika, práce výchovného poradce
Material type: TextSeries: PedagogikaPublication details: Praha : Grada Publishing, 2007 Edition: 1. vydDescription: 402 s. : il. ; 24 cmISBN: 978-80-247-1734-0Subject(s): pedagogika učitelé vzdělávání školství dějiny reformy školy vyučování metody hodnocení výchova diagnostika socializace problémy mladiství závislosti drogy péče terapie autority management alkoholScope and content: „Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Věříme, že tento text pomůže nejen studentům v přípravě na zkoušky akademické, ale že přispěje i ke zvládání zkoušek, které čekají všechny pedagogy v učitelské profesi.Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Regionální fond Havířov |
Odd. pro dospělé
|
naučná pro dospělé | RF 37 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 20.05.2024 | 316602002221 |
Obsahuje grafy, tabulky
Obsahuje bibliografické odkazy
„Být učitelem znamená poznat, rozumět a umět – poznávat a rozumět světu, vzdělávacímu prostředí, žákům a studentům, i sobě samému na pedagogickém poli. Umět s citem reagovat na školní situace, navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie, vespolně jednat ve skupině kolegů.“ Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Věříme, že tento text pomůže nejen studentům v přípravě na zkoušky akademické, ale že přispěje i ke zvládání zkoušek, které čekají všechny pedagogy v učitelské profesi.
There are no comments on this title.