MARC details
000 -Návěští |
Řídící pole kódované 24B |
02160nam a2200385 i 4500 |
001 - Kontrolní číslo |
Řídící pole proměnné |
402294 |
003 - Identifikátor kontrolního čísla |
Řídící pole proměnné |
CZ-BoK |
005 - Datum posledního zpracování |
Řídící pole 16B |
20200603141002.0 |
008 - Údaje pevné délky |
Řídící pole kódované 40B |
200421s2020 xr f ||| 0 cze d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
9788088290483 |
Zpřesnění |
(brožováno) |
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura |
Agentura původní katalogizace |
ABD005 |
Jazyk katalogizace |
cze |
Agentura upravující záznam |
KAG505 - K3 Bohumín, p.o. - středisko KNIHOVNA |
Použitá pravidla popisu |
rda |
044 ## - Kód země vydání/výroby |
Kód geografické oblasti/země |
Česko |
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt |
Předmětová kategorie |
376 |
Název skupiny/kategorie konspektu |
Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |
Číslo předmětové kategorie |
22 |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
316.344.6-056.36-053.2 |
Idetifikátor vydání MDT |
MRF |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
37.04 |
Idetifikátor vydání MDT |
MRF |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
376 |
Idetifikátor vydání MDT |
MRF |
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora |
Osobní jméno |
Kearney, Albert J. |
Kód role |
Autor |
Číslo autoritního záznamu |
hka20201072571 |
(RLIN) |
65798 |
245 10 - Údaje o názvu |
Název |
Jak porozumět aplikované behaviorální analýze : |
Další údaje o názvu |
úvod do ABA pro rodiče, učitele a další profesionály / |
Údaj o odpovědností, atd. |
Albert J. Kearney ; překlad Veronika Giogarová |
246 13 - Variantní názvy |
Hlavní název/zkrácený název |
Úvod do ABA pro rodiče, učitele a další profesionály |
250 ## - Údaje o vydání |
Označení vydání |
Vydání první |
264 #1 - Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla a údaje o autorských právech |
Místo vydání, distribuce atd. |
Praha : |
Jméno nakladatele, distributora, atd. |
Pasparta Publishing, |
Datum vydání, distribuce, atd. |
2020 |
300 ## - Fyzický popis |
Rozsah |
142 stran |
336 ## - Typ obsahu |
Typ obsahu - termín |
text |
Typ obsahu - kód |
txt |
Zdroj |
rdacontent |
337 ## - Typ média |
Typ obsahu - termín |
bez média |
Typ obsahu - kód |
n |
Zdroj |
rdamedia |
338 ## - Typ nosiče |
Typ nosiče - termín |
svazek |
Typ nosiče - kód |
nc |
Zdroj |
rdacarrier |
520 ## - Anotace |
Anotace, atd. |
Aplikovaná behaviorální analýza (ABA) je založena na předpokladu, že chování jedince lze ovlivnit změnami v prostředí a důsledky daného chování. Postupy dané touto analýzou lze využít například pro rozvoj komunikace, učení se novým dovednostem, podpoře sociální interakce či sebeobsluhy nebo eliminaci nežádoucího chování. Tato publikace je průvodcem základy ABA. Srozumitelně vysvětluje základní terminologii, hlavní principy a běžně používané postupy. Autor vysvětluje principy učení a procesy, které tvoří základ programů ABA. Popisuje, jak lze techniky aplikovat v praxi a představuje hodnoticí a intervenční techniky, které se běžně používají u dětí, jež mají autismus či jiné speciální potřeby. |
650 04 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
aplikovaná behaviorální analýza |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
děti s autismem |
Číslo autoritního záznamu |
ph114095 |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
speciální vzdělávací potřeby |
Číslo autoritního záznamu |
ph754025 |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
speciální pedagogika |
Číslo autoritního záznamu |
ph116230 |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR |
653 ## - Rejstříkový termín - volně tvořený |
Volně tvořený termín |
autismus |
-- |
aplikovaná psychologie |
700 1# - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora |
Osobní jméno |
Giogarová, Veronika |
Kód role |
Překladatel |
(RLIN) |
65799 |
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře) |
Sigla vlastníka jednotky |
KAG505 - K3 Bohumín, p.o. - středisko KNIHOVNA |