MARC details
000 -Návěští |
Řídící pole kódované 24B |
01657nam-a2200289-i-4500 |
001 - Kontrolní číslo |
Řídící pole proměnné |
395193 |
005 - Datum posledního zpracování |
Řídící pole 16B |
20180417095827.0 |
008 - Údaje pevné délky |
Řídící pole kódované 40B |
180403s2018 xr |||||||||||||||||cze d |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-80-271-0470-3 |
Zpřesnění |
(brožováno) : |
Dostupnost |
349.00 Kč |
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura |
Agentura původní katalogizace |
KAG503 |
Jazyk katalogizace |
cze |
Použitá pravidla popisu |
rda |
041 0# - Kód jazyka |
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků |
čeština |
Kód jazyka anotace/shrnutí |
eng |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
159.9 |
Idetifikátor vydání MDT |
h |
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora |
Osobní jméno |
Švamberk Šauerová, Markéta, |
Datumy související se jménem |
1971- |
Číslo autoritního záznamu |
mub2013744018 |
Kód role |
Autor |
245 10 - Údaje o názvu |
Název |
Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele / |
Údaj o odpovědností, atd. |
Markéta Švamberk Šauerová |
250 ## - Údaje o vydání |
Označení vydání |
Vydání 1. |
264 1# - Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla a údaje o autorských právech |
Místo vydání, distribuce atd. |
Praha : |
Jméno nakladatele, distributora, atd. |
Grada Publishing, a.s. |
Datum vydání, distribuce, atd. |
2018 |
300 ## - Fyzický popis |
Rozsah |
276 stran : |
Další fyzické údaje |
ilustrace ; |
Rozměry |
24 cm |
336 ## - Typ obsahu |
Typ obsahu - termín |
text |
Typ obsahu - kód |
txt |
Zdroj |
rdacontent |
337 ## - Typ média |
Typ obsahu - termín |
bez média |
Typ obsahu - kód |
n |
Zdroj |
rdamedia |
338 ## - Typ nosiče |
Typ nosiče - termín |
svazek |
Typ nosiče - kód |
nc |
Zdroj |
rdacarrier |
490 1# - Údaje o edici |
Údaje o edici |
Pedagogika |
504 ## - Poznámka o bibliografii |
Text poznámky o bibliografii,atd |
Bibliografie na s. 253-267 -- Obsahuje rejstříky |
520 2# - Anotace |
Anotace, atd. |
Kniha předkládá techniky účinné prevence, jimiž mohou učitelé pečovat o vlastní duševní zdraví a předcházet vzniku syndromu vyhoření (případně redukovat jeho dopady v situaci, kdy k projevům vyhoření již došlo). Důraz je mimo jiné kladen také na hledání pozitivní motivace k výkonu svého povolání (tzv. pozitivního scénáře života), na využití metod koučinku i autokoučinku, tutoringu, kazuistických seminářů či bálintovských skupin. Nechybí ani obvyklé metody osobnostního rozvoje a duševní hygieny |
520 ## - Anotace |
Anotace, atd. |
Resumé v angl. |
653 ## - Rejstříkový termín - volně tvořený |
Volně tvořený termín |
psychologie |
-- |
aplikovaná |
-- |
učitelé |
-- |
profesní |
-- |
kompetence |
-- |
rozvoj |
-- |
autoterapie |
-- |
psychohygiena |
-- |
stres |
-- |
zvládání |
-- |
syndrom vyhoření |
-- |
monografie |
655 7# - Rejstříkový termín - žánr/forma |
Žánr/forma či základní termín |
monografie |
Číslo autoritního záznamu |
fd132842 |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR |
830 0# - Vedlejší záhlaví unifikovaný název |
Unifikovaný název |
Pedagogika (Grada) |