Rozvíjení emoční inteligence žáků : (Record no. 364971)

MARC details
000 -Návěští
Řídící pole kódované 24B 02060nam a2200277 a 4500
001 - Kontrolní číslo
Řídící pole proměnné 364971
005 - Datum posledního zpracování
Řídící pole 16B 20180816223342.0
008 - Údaje pevné délky
Řídící pole kódované 40B 160724s2006----xr ---------u-------cze-d
020 ## - ISBN
ISBN 80-7367-115-8
Zpřesnění (brož.) :
Dostupnost 359.00 Kč
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura
Agentura původní katalogizace KAG505
Použitá pravidla popisu AACR2
Úplnost záznamu 1
Jazyk katalogizace cze
041 1# - Kód jazyka
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků čeština
Kód jazyka originálu slovenština
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 371
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Gajdošová, Eva,
Datumy související se jménem 1951-
Číslo autoritního záznamu xx0040413
Kód role Autor
(RLIN) 37763
245 10 - Údaje o názvu
Název Rozvíjení emoční inteligence žáků :
Další údaje o názvu prevence šikanování, intolerance a násilí mezi dospívajícími /
Údaj o odpovědností, atd. Eva Gajdošová, Gabriela Herényiová ; [ze slovenského originálu ... přeložila Jitka Slavíková]
250 ## - Údaje o vydání
Označení vydání Vyd. 1.
260 ## - Nakladatelské údaje
Místo vydání Praha :
Jméno nakladatele Portál,
Datum vydání 2006
300 ## - Fyzický popis
Rozsah 324 s. :
Další fyzické údaje il. ;
Rozměry 23 cm
490 1# - Údaje o edici
Údaje o edici Pedagogická praxe
504 ## - Poznámka o bibliografii
Text poznámky o bibliografii,atd Obsahuje bibliografii
520 2# - Anotace
Anotace, atd. Prevence šikanování, intolerance a násilí mezi dospívajícímiPro současnou školu je charakteristické, že i přes opakovaně deklarovaný cíl, kterým je komplexní a harmonický rozvoj žákovy osobnosti, klade důraz především na školní výkonnost žáka. Emoční a so-ciální vývoj žáků, rozvoj samostatnosti a tvořivosti zůstává v pozadí. Zkušené školní psycholožky v této knize shrnují své zkušenosti s všestranným rozvíjením osobnosti žáků v alternativní humanisticky orientované škole. Jejich působení je založeno na těsné spolupráci s učiteli, výchovnými poradci, poradenskými psychology a rodiči. Ukazují, jak poznat a zlepšit sociální vztahy ve třídě, jak pracovat s dětmi s poruchami chování. Pomáhají žákům také při rozhodování o jejich profesní orientaci. Předkládají programy, které jsou zaměřeny na prevenci šikanování a agresivního chování. Publikace je určena učitelům, školním psychologům a výchovným poradcům.
653 ## - Rejstříkový termín - volně tvořený
Volně tvořený termín šikana
-- násilí
-- prevence
-- školní psychologie
-- psychologie
-- žáci
700 1# - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Herényiová, Gabriela
Číslo autoritního záznamu xx0040414
Kód role Autor
(RLIN) 55260
700 1# - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Slavíková, Jitka
Kód role Překladatel
(RLIN) 16655
830 #0 - Vedlejší záhlaví unifikovaný název
Unifikovaný název Pedagogická praxe
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře)
Sigla vlastníka jednotky KAG505 - K3 Bohumín, p.o. - středisko KNIHOVNA
Holdings
Důvod stažení Čárový kód Stav poškození Nepůjčuje se Pořizovací cena svazku Přírůstkové číslo Datum vložení Aktuální umístění Svazková signatura Běžná prodejní cena Dodavatel Kontrolní číslo regálu Lokace Total Renewals Total Holds Naposledy spatřeno Datum poslední výpůjčky Kód sbírky Cena účinná od Typ jednotky Koha Lokace v rámci oddělení
  420490163215     90.00 163215 24.07.2008 Sklad 371 359.00   127 Sklad 3   07.05.2020 16.01.2020 naučná pro dospělé 10.03.2016 Knihy 1-Naučná literatura

Powered by Koha